Πολιτική Επιστροφών

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Ακύρωση παραγγελίας:
Από την στιγμή που καταχωρήσατε την παραγγελία σας, εάν για οποιονδήποτε λόγο θα θέλατε να την ακυρώσετε μετά, επικοινωνήστε μαζί μας, το συντομότερο δυνατό, στο 211-1829178, ή ηλεκτρονικά στο info@e–linothiki.gr , γνωστοποιώντας μας τον αριθμό της παραγγελίας.

Η e-linothiki θα επικοινωνήσει μαζί σας, για την επιβεβαίωση της ακύρωσης πάντα ανάλογα με το στάδιο της εξέλιξής της.

Σε περίπτωση, η παραγγελία που κάνατε έχει ολοκληρωθεί από εμάς και έχετε λάβει το σχετικό e-mail ολοκλήρωσης-αποστολής της παραγγελίας προς εσάς, αλλά εσείς δεν επιθυμείτε πια την αποδοχή της ή τη παραλαβή της και θέλετε οπωσδήποτε να την ακυρώσετε, τότε το στάδιο αυτό, απαιτεί να προχωρήσετε σε παραλαβή της παραγγελίας σας και μετά να κάνετε την επιστροφή των εμπορευμάτων της, όπου η διαδικασία αναγράφεται αναλυτικά ακριβώς παρακάτω.

Υπαναχώρηση/Αλλαγή/Επιστροφή προιόντος:

Σε περίπτωση λοιπόν που αλλάξατε γνώμη και θέλετε να αλλάξετε ή να επιστρέψετε ένα προιόν:
1. Δεκτές θα γίνονται οι επιστροφές εφόσον το είδος που αγοράστηκε μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, είναι στην αρχική κατάσταση στην οποία παρελήφθη, χωρίς να έχει καταστραφεί η συσκευασία του, να μην έχει πλυθεί το προιόν και έχοντας όλα τα καρτελάκια με τα οποία το παραλάβατε, καθώς και να συνοδεύεται απο το αντίστοιχο παραστατικό πώλησης (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο).
2. Δικαίωμα επιστροφής ή αλλαγής, έχετε από την ημερομηνία παραλαβής τους μέχρι και 14 ημερολογιακές ημέρες.
3. Εφόσον μας έχετε ενημερώσει με σχετικό e-mail στο info@e-linothiki.gr, ή στο 211-1829178 για το δικαίωμα αλλαγής ή επιστροφής του προιόντος, θα λάβετε ηλεκτρονικά την φόρμα επιστροφής για να το συμπληρώσετε και να το στείλετε συμπληρωμένο πάλι σε εμάς. Στη συνέχεια συσκευάζετε με προσοχή το προιόν/προιόντα προς επιστροφή στην εξής διεύθυνση: Κατάστημα e-linothiki, Ελ. Βενιζέλου 43, ΤΚ 18532, τηλ. 211-1829178 Πειραιάς.
4. Τα μεταφορικά έξοδα σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.
5. Όταν λοιπόν παραλάβει η εταιρεία μας τα εμπορεύματα που μας επιστρέψατε και ολοκληρωθεί ο ποιοτικός έλεγχος των προιόντων, τότε ακολουθούμε την διαδικασία επιστροφής χρημάτων μέσα σε πέντε εργάσιμες μέρες και ενημερώνεστε με σχετικό email.

Αντικατάσταση ή επιστροφή ελαττωματικού ή διαφορετικού είδους

Σε περίπτωση λοιπόν που έχετε παραλάβει την παραγγελία σας και έχετε διαπιστώσει ότι το προϊόν/προϊόντα είναι ελαττωματικό ή διαφορετικό από αυτό που εμφανίζεται στην φόρμα παραγγελίας σας, τότε ακολουθείτε την παραπάνω διαδικασία ως εξής :
1. Ισχύει η προυπόθεση το προϊόν να είναι στην αρχική κατάσταση στην οποία παρελήφθη, χωρίς να έχει καταστραφεί η συσκευασία του, να μην έχει πλυθεί και έχοντας όλα τα καρτελάκια με τα οποία το παραλάβατε, καθώς και να συνοδεύεται απο το αντίστοιχο παραστατικό πώλησης (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο).
2. Δικαίωμα επιστροφής ελαττωματικού ή αντικατάστασής του, έχετε από την ημερομηνία παραλαβής του μέχρι και 14 ημερολογιακές ημέρες.
3. Σε αυτό λοιπόν το διάστημα πρέπει να μας ενημερώσετε με σχετικό e-mail ή να μας καλέσετε στο 211-1829178 για το δικαίωμα αλλαγής ή επιστροφής του ελαττωματικού, ώστε να σας δώσουμε τις κατάλληλες οδηγίες. Έπειτα θα λάβετε ηλεκτρονικά την φόρμα επιστροφής για να το συμπληρώσετε και να το στείλετε συμπληρωμένο πίσω σε εμας.
4. Θα σας ζητηθεί να βγάλετε φωτογραφία του ελαττωματκού ή διαφορετικού είδους και να το στείλετε μαζί με την φόρμα επιστροφής στο info@e-linothiki.gr ώστε να προχωρήσει η αποδοχή της επιστροφής από την κατασκευάστρια εταιρεία.
5. Στη συνέχεια, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας ώστε να λάβετε τις κατάλληλες οδηγίες. Έπειτα συσκευάζετε με προσοχή το προιόν/προιόντα προς επιστροφή στην εξής διεύθυνση: Κατάστημα e-linothiki, Ελ. Βενιζέλου 43, ΤΚ 18532, τηλ. 211-1829178 Πειραιάς.
6.Όταν λοιπόν παραλάβει η εταιρία μας τα εμπορεύματα που μας επιστρέψατε και ολοκληρωθεί ο ποιοτικός έλεγχος των προιόντων και εφόσον το προϊόν αποδειχθεί ότι είναι ελαττωματικό ή λάθος είδος, τότε τα μεταφορικά έξοδα σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνουν αποκλειστικά εμάς και έχουμε υποχρέωση ή να σας στείλουμε το σωστό είδος όπως αναγράφεται στην παραγγελία σας ή ακολουθούμε την διαδικασία επιστροφής χρημάτων του είδους, πάντα σε τελική συμφωνία με εσάς.
7. Το κόστος επιστροφής σε περίπτωση λάθους του πελάτη επιβαρύνουν τον ίδιο.

Δεν δεχόμαστε επιστροφές σε συγκεκριμένα προϊόντα όπως:

Μαξιλάρια ύπνου, παπλώματα, δεν επιστρέφονται για λόγους υγιεινής,
Δεν γίνονται επίσης, αποδεκτές οι επιστροφές στα ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΑ ΕΙΔΗ.
σε προϊόντα όπου έχει γίνει επεξεργασία (όπως κέντημα με όνομα επιλογής σας) και
στα Κοσμήματα.